Hoe werkt het leasen van kantoormeubelen?
2021-06-16 - Hal18
Kantoormeubelen leasen
U kunt er natuurlijk voor kiezen om een hele nieuwe kantoorinrichting te kopen voor de komende tien, twintig jaar. Maar wanneer u van afwisseling houdt is het ook mogelijk om kantoormeubelen te leasen. Heeft u bijvoorbeeld tijdelijk meer bureaus en bureaustoelen nodig? Ook dan is kantoormeubelen leasen een ideale oplossing om niet in één keer een grote investering te hoeven doen.
Kantoormeubelen leasen voordelen
Voor startende ondernemers heeft kantoormeubelen leasen nogal wat voordelen. Zo is het ideaal dat u de liquiditeit van uw bedrijf niet direct aantast door grote bedragen aan kantoorinrichting uit te geven. Wanneer u uw kantoormeubelen least, verspreidt u de kosten over een langer tijdsbestek. Nog een mooi voordeel is dat 100% financiering van het te investeren bedrag mogelijk is. En in een aantal gevallen behoort zelfs investeringsaftrek tot uw opties.
Hoe werkt het leasen van kantoormeubelen?
Bij Hal18 kunt u alle meubelen die wij verkopen ook leasen. Dat geldt ook voor specifieke kasten, tafels en stoelen die u zoekt maar die op dit moment geen onderdeel uitmaken van ons aanbod! Het leasen van kantoormeubelen gaat via een stappenplan: u dient een aanvraag in, vervolgens gaan wij die op basis van uw jaarcijfers berekenen. Zodra wij uw aanvraag hebben goedgekeurd, zullen wij de leaseovereenkomst voor u maken.
Bij Hal18 kunt u kantoormeubelen leasen volgens het onderstaande stappenplan:
- Stap 1: aanvraag Mail de aanvraag voor de door u gewenste producten naar info@hal18.nl.
- Stap 2: beoordeling Wij zullen de aanvraag beoordelen op basis van uw jaarcijfers.
- Stap 3: start huur of lease Wanneer wij de aanvraag goedkeuren, zullen wij de overeenkomst opmaken.
Welke kantoormeubelen leasen?
Wanneer u ervoor kiest om kantoormeubelen te leasen betekent dat niet dat u slechts uit een aantal meubels kunt kiezen. Nee, alle meubels die u maar mooi vindt bij Hal18 zijn ook gewoon te leasen. Kies uit alles van de mooiste bureaus en bureaustoelen tot vergadertafels en stoelen. Ook archiefkasten en lockers behoren tot uw opties. U wilt natuurlijk meteen bij de entree van uw kantoor of bedrijfspand een goede indruk op uw klanten en andere relaties maken. Daarom hebben wij ook een ruim aanbod in kapstokken,ontvangstbalies, banken-fauteuils en vitrinekasten. Welke kantoormeubelen wilt u graag leasen?
Kantoormeubelen leasen bij Hal18
Bij Hal18 doen wij er alles aan om te zorgen dat u tevreden bent over de inrichting van uw kantoor. En door bij ons te leasen ontzorgen wij u volledig als het gaat om het beheer van de inboedel van uw kantoor of pand. Met onze jarenlange ervaring bij de verhuur van kantoormeubilair staan kwaliteit en service bij ons hoog in het vaandel. Wij denken graag met u mee zodat u een kantoorinrichting krijgt waar u trots op bent en waar u en uw werknemers met plezier in zullen werken en klanten ontvangen!